TJO!

Tjolahopp!

Ojojojjoj vilken händelserik dag lilla Alice har haft idag!
Först skola och Andreá och jag råkade ha ner armen i nå blött, sen så skulle hon såklart jaga mej med sin bok som hon hade fått de på. Vi trodde att de va sperma men kom sen på att det var snö från mina skor....:/
Sedan så kubba vi hem till Lina ( Sabbi, ja o Elin) o vi åt nötter och kollade på Glee.

Kom hem sen o skulle ta in ninisarna från boxarna, råkade glömma dom där imorse.
Då tog ja först in Tino o så men April va borta!
Jag fick rå panik o letade igenom hela jävla boxen men icke sa nicke, ingen kanin där!
Snabbt så vart Hugo (våran stall katt) en möjlig skyldig. Rått ätare som han är.
Jag går in med en stoooor klump i halsen och ska precis smsa Bella när mamma ringer mej
o säger "jag har hittat henne!". 
Så jag springer ut till stallet o ska ta henne. Då ligger April i ett litet hål i väggen och när jag ska fånga henne så springer hon upp mot taket. Så fick vänta i 15 min sen kom hon o då fick jag tag i henne...

Ramlade också idag. 2 gånger när jag tog in Fandis från hagen... Fick BAJS ont i ryggen ena gången....://

Aja CIAO MTF!
Nu äre nå konstigt fel så kan inte få upp bilden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA, det stank ju :(((



fewt fint inlägg

2010-12-20 @ 19:56:56
Postat av: bells

hahahh du är ju helt störd, bästa (L)

2010-12-20 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0