YES! Nisse

Jajjamensan! Nu har man skaffat sej en blogg, o nu jääävlar ska den användas!
Ska bara radda igenom de vanliga man har gjort först da...
Red Yanara, o råkade tappa en skydd ( 4 skyddet hon tappar i december) skillat.
Städade sen heela kaninstallet o åkte o hämtade Nils sen (Nisse). 7 kaninen nu da, men han blir kvar som innekanin så. :)

Kom hem o skulle lägga in Nisse på hemsidan (clarissas) o självklart så raderades heela hemsidan!!!! ÖÖH!
Fuck me säger jag bara!
Fick reda på att Lina ska pynta Bönder nu :) Sabbi min o Linas lilla Bönder bok, skriver massa hemlisar o så.
Har haft den sen i sommras men inte pyntat den än så jag gjorde framsidan (o den var skit ful... Seriöst. Jag säger inte det bara för att jag gjorde den. Utan den är as ful) o nu har lina fått uppdraget om att göra baksidan...
(:)

Okej. Mitt mål med denna blogg är inte att ha en tråkig blogg. Utan Sveriges roligaste kanske (?) Jaja... Man kan ju försöka:D
Nu försöker jag bli kompis med min nya sambo Nisse da...
Tävling imorrn med Yanara, så hooooooppas att det går bra! gr8= grotta ;D

Klippte sidecut för en vecka sen osså så ska lägga ut bild på det sen också:) Men iiidag kommer en bild på NISSE!
 Ajuste, bilden kommer från hans förra ägare.
http://essybengtsson.blogg.se
 Fina NILS
Hej Hopp Gummi Snopp Säääger Alice

Kommentarer
Postat av: Lina

GO ALICE

2010-12-18 @ 22:34:04
Postat av: Anonym

fewt fin blogg

2010-12-19 @ 01:28:49
Postat av: Lina

Kaninen skulle vell heta Nils??

2010-12-19 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0