Fuck

Skrev nyss ett jätte långt inlägg som är borta... Fuck.
Aja, klockan 7 igår så ringde Nevils ägare ( som nu heter Madoxx) och fråga om jag ville ha tillbaka honom för dom har fått problem md allergi. Själv klart säger inte jag nej utan tar hem kaninen.
Så nu har jag en adhd kanin, han har seriöst damp, på mitt rum.
Hade inte ens platts för han eftersom jag har Nisse där också, så fick sätta han mellan soffan o tvn, men kan inte sova för han springer ju hela jeffla tiden...-.-
I förrgår så sov jag iallafall hos Linsen, vi kollade nån jätte konstig film. Fattade noll...
Ska ut o rida snart, sen får jag se om det blir m-berg md mammsen.
Skulle försöka duscha hunden också, gick åt helvete. Han duscha halva hunden sen tröttna hon o drog xD

Vi spelade in damp filmer hos Lina också, men fattar inte hur man laddar över filmer från mobilen hit så blir inget sånt:)
Här är framsidan på våra schteeeeeekiga klass tröjor:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nicee!! :D

2011-02-20 @ 15:21:49
URL: http://Www.nattstad.se/Louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0