"David OCH *****

Tuudeelluuu!

Kom precis hem från första dagen på sommarjobbet, som faktist var överförväntningarna :D
Va inte så svårt iof, mina förväntningar va inte så jävla höga men..
Har iaf gått o krattat typ 3 timmar, har jobbiga blåsor på tummarna och ont som FAN i bena, men hade endå kul :D
Fick spendera resten av dagen inne, ganska skönt =)

Fick frågan hur många mil jag har kört med min moppe också, mitt svar var " jadu.. jag vet inte, men jag har tankat den många gånger :D" herrejössanes...

Dagens låtar :
Inte så nya, men eftersom jag e så normal så sitter ja jämt o sjunger dom när ja kör moppisen :D
Lovehatehero - America Underwater
Lovehatehero - Saints And Sinners


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0